5/04/2007 11:45:00 am Edit This 3 Comments »
Today it's one of those funny days... everything makes me laugh!
=)
I'm in such a good mood and I don't know why!!

BOM FDS!!


Ps: agora (15h:18m) e' que reparei que ultrapassei as mil visitas!! upa upa!!
Um viva a mim! Vou abrir a garrafa de champanhe que me ofereceram hoje!! ( porque sera' que me continuam a dar bebida??!)

3 People with nothing better to do left a message:

Luis Araújo said...

i know why! u got a great propose for a weakend ;)
Caaapshhhhh

Francisco del Mundo said...

Aahahhah, got to do with boys, no?:D
Kiss e bom fds:P

Vanda said...

Luis: as boas propostas fazem me sorrir, nao rir! lool ha uma diferenca!

Francisco: =) I wish it had something to do with boys!

Naaaaaaa, tou mm num dakeles dias de parvoeira total em que rio ate chorar por cenas parvinhas!

THAT'S ME!!
BEIJOS